czwartek, 6 września 2012

"Matka Mojego Dziecka" Aleksander Wierny

Aleksander Wierny urodził się w 1973 roku w Częstochowie i tam też mieszka. Jest byłym dziennikarzem "Gazety Wyborczej, obecnie zajmuje się public relations w jednej ze spółek Skarbu Państwa. Swego czasu prowadził popularny blog www.matkamojegodziecka.blog.pl, na podstawie którego powstała niniejsza książka.
"Matka mojego dziecka" to widziany z perspektywy mężczyzny okres ciąży jego partnerki. Rozdziały są króciutkie, nie sprawia to jednak problemów w trakcie czytania, gdyż ich treść opisuje różne sytuacje - niezrozumiałe dla mężczyzny, ale naturalne dla rozkapryszonej przez hormony kobiety. Czytając tę pozycję doskonale widać rozłam między miłością macierzyńską kobiety, która kocha swoje dziecko od momentu ciąży a miłością ojcowską, która pojawia się z czasem.
Jak dla mnie ta pozycja jest "must have". Dla kobiet - ponieważ pozwoli nam pobłażliwiej spojrzeć na mężczyzn, ich niezrozumienie, podczas tych magicznych 9 miesięcy. Dla mężczyzn, jeszcze zanim zdecydują się z partnerką na powiększenie rodziny - ponieważ będą świadomi, co ich czeka :)


Jak dla mnie - 8/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz